SkiBook

Veelgestelde vragen
Hoe kan ik inloggen?

Ga naar: https://indoorski-uden.skibook.nl/. Ben je al ooit eens bij ons geweest? Klik dan ‘Ja’ en log in. Heb je nog nooit eerder een training bij ons gevolgd? Klik dan op ‘nee’ en maak een nieuw account aan.

Ben je je inloggevens kwijt? Vraag dan je gebruikersnaam, een nieuw tijdelijk wachtwoord of beide aan via https://indoorski-uden.skibook.nl/gegevens-vergeten.

Hoe kan ik de vrije plaatsen in de planning inzien?

Je kunt na het inloggen via het aanbod de vrije plaatsen in onze planning inzien. Je krijgt alleen de vrije plaatsen te zien die passen bij jouw persoonlijke niveau die in jouw account is verwerkt. Volg de volgende link om in het aanbod te komen: https://indoorski-uden.skibook.nl/aanbod

Kies het type les of cursus die je wilt inplannen -> kies de discipline -> kies voor welke cursisten je wilt reserveren en klik op vrije plaatsen bekijken. 

Hoe kan ik trainingen reserveren?

Bij het bekijken van de vrije plaatsen kun je de gewenste trainingen in je winkelmandje doen. Vervolgens klik je op reserveren, vul je indien nodig ontbrekende persoonsgegevens in en kies je welke tegoed je wilt aanschaffen.

Na het accepteren van de algemene voorwaarden kun je de training(en) reserveren en veilig betalen via IDEAL.

Hoe kan ik accounts aan elkaar koppelen?

Om voor meerdere cursisten tegelijk in te kunnen plannen moeten de accounts aan elkaar gekoppeld zijn, wanneer dit nog niet het geval is kun je dit zelf regelen

Ga naar je profiel en klik op accounts koppelen. Is de ander al eens bij Indoorski Uden geweest? Dan kun je zijn/haar account opzoeken door te klikken op Bestaand account koppelen. De koppeling moet i.v.m. de privacywet eerst goedgekeurd worden in het account van je medecursist.

Is de ander nog nooit bij ons geweest? Laat de ander dan eerst een proefles inplannen via zijn/haar eigen webbrowser, hierna kun je de accounts aan elkaar koppelen en samen een vervolgcursus inplannen.

Hoe kan ik een training verzetten?

Ga in je account naar je Agenda en klik bij de training die je zou willen verplaatsen op annuleren. Annuleer je de training op tijd? Dan kun je de training via het aanbod opnieuw inplannen. De training verschijnt dan bij het reserveren als beschikbaar tegoed.

Je kunt flexibele trainingen kosteloos online verplaatsen tot 24 uur voor aanvang. Privélessen kun je kosteloos verplaatsen tot 7 dagen voor aanvang. Een last-minute training is niet meer te verplaatsen.

Een training vervalt indien je niet op het afgesproken tijdstip aanwezig bent of binnen 24 uur voor aanvang van de training annuleert. Een privéles vervalt indien je niet op het afgesproken tijdstip aanwezig bent of binnen 7 dagen voor aanvang annuleert.

Hoe kan ik de herfst/kerstcursus reserveren?

Een vakantiecursus kun je inplannen door in het aanbod te klikken op flexibel lessen. Bij het bekijken van de vrije plaatsen doe je het juiste aantal trainingen in je winkelmandje die in de vakantie vallen.

Herfstcursus = 3 trainingen in de herfstvakantie

Kerstcursus = 4 trainingen in de kerstvakantie

Heb je het juiste aantal trainingen geselecteerd in de vakantie? Dan komt bij het reserveren de vakantiecursus naar voren.

https://indoorski-uden.skibook.nl/aanbod/flexibel

Hoe kan ik een Last Minute training inplannen?

Last Minute trainingen kun je binnen 24 uur boeken en volgen. Last Minute mogelijkheden worden 24 uur voorafgaande aan de training weergegeven in het aanbod

Last Minute trainingen worden, als je kijkt via het aanbod in SkiBook, bovenaan bij de vrije plaatsen weergegeven in het licht blauw.

Last Minute notificaties instellen

Wil je automatisch op de hoogte gebracht worden van de Last Minute mogelijkheden? Zet dan in je SkiBook account je Last Minute notificaties aan, dan hoef je niet telkens zelf in te loggen, maar ontvang je automatisch een mail met daarin de mogelijkheden van de door jouw opgegeven beschikbaarheid. 

Mocht je gebruik willen maken van de gemailde optie dan kun je deze inplannen via je SkiBook account. Dit doe je door in te loggen -> te gaan naar aanbod -> flexibele lessen -> kies de discipline -> Selecteer de cursist voor wie je wilt reserveren en bekijk de vrije plaatsen.

Voeg de Last Minute training toe aan je winkelmandje en ga naar reserveren. Indien je hem hebt gereserveerd en betaald ontvang je een bevestiging via de mail.

Ik wil betalen, maar het muntje is grijs

Wil je het openstaande bedrag afrekenen, maar is het muntje grijs en staat er ‘betaling in behandeling’? Dan is de betaling niet gelukt of is de betaling afgebroken, na een half uur zal het muntje weer geel worden en kun je het opnieuw proberen.

'De door u gekozen combinatie is reeds bezet of wordt niet aangeboden'.

Komt de melding ‘De door u gekozen combinatie is reeds bezet of wordt niet aangeboden’ bij de vrije plaatsen naar voren? Probeer dan nog eens met een andere combinatie.

Ga na of je de juiste cursus hebt aangeklikt (cursusaanbieding is bijvoorbeeld alleen voor kinderen op woensdag en vrijdag om 13.30 uur).

Komen er nog steeds geen mogelijkheden tevoorschijn, neem dan contact met ons op via ons contactformulier of bel naar 0413-259110. Er moet bijna altijd wel een plekje te vinden zijn!

Staat jouw vraag er niet tussen? Twijfel niet om dan contact met ons op te nemen via het contactformulier via de button of bel naar 0413-259110.